REKLAMACE

V případě, že Vám dorazí rozbitý produkt, jiný výrobek, než jste si objednali nebo máte s produkty či objednávkou jiný problém, neváhejte nás prosím kontaktovat, abychom problém mohli vyřešit.

Vždy se prosím s žádostí o reklamaci obraťtě prosím na email: rakumlha@gmail.com nebo na telefon +420 603 848 977.
Do emailu prosím uveďte číslo Vaší objednávky a popište problém, přiložte fotografie.
Při telefonickém kontaktu prosím mějte také připravené číslo objednávky, abyste nám jej mohli sdělit.

Práva z vadného plnění (Reklamace)

Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady.
Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.

Napište nám na email rakumlha@gmail.com a popište závadu produktu, uveďte číslo objednávky a připojte fotografii reklamovaného produktu a jeho vady. Případně nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 603 848 977 (v pracovní dny 9-15h).

Reklamaci se budete co nejdříve (max. do doby 5 pracovních dnů) věnovat a vyrozumíme Vás o jejím zpracování.

Obdržení nekompletní objednávky či špatného zboží

Pokud kupující obdržel nekompletní objednávku, chyběl produkt nebo došlo k záměně nebo obdržel zboží, které si neobjednal, doporučujeme, aby kupující neprodleně kontaktoval prodávajícího.

Prodávající s kupujícím vyřeší záměnu zboží bezplatnou výměnou nebo odstoupením od kupní smlouvy (vrácením platby za chybné zboží a převzetí chybného zboží od kupujícího) případně individuálním řešením dle domluvy mezi oběma stranami.

V případě obdržení nekompletní objednávky/špatného zboží nás kontaktujte na emailu rakumlha@gmail.com a nebo telefonicky na čísle +420 603 848 977 (v pracovní dny 9-15h).

VRÁCENÍ ZBOŽÍ


V případě, že chcete vrátit zakoupené zboží na našem eshopu:

Napište nám na email rakumlha@gmail.com, že nám vracíte produkty, uveďte číslo své objednávky. Pokud jste platili kartou – vrátíme peníze na účet, který je vedený ke kartě, pokud jste platili na dobírku – napište nám do emailu také číslo svého účtu pro vrácení platby. Platba bude vrácena do 10 dní od obdržení vráceného balíku.
Telefonický kontakt: +420 603 848 977

Adresa pro vrácení zboží:
Michal Plíhal
Netřeby 5
566 01 České Heřmanice

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě kupující kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Vrátit lze POUZE NEPOŠKOZENÉ, NEPOUŽITÉ PRODUKTY.
V případě, že spotřebitel (zákazník) vrací zboží v zákonné lhůtě, vrací zboží na adresu prodávajícího na své vlastní náklady (Poštovné od kupujícího k nám při odstoupení od smlouvy nehradíme).

Prodávající vrátí peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy a obdržení vráceného zboží zpět. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

V případě odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok na vrácení finančních prostředků za dopravné pouze v nejnižší nabízené výši.

Pokud se chystáte odstoupit od smlouvy, prosím, ideálně nás kontaktujte na tel. +420 603 848 977 v pracovních dnech 9-15h nebo na emailu rakumlha@gmail.com a domluvíme se na ideálním a nejjednodušším postupu.

Adresa pro vrácení zboží:
Michal Plíhal
Netřeby 5
566 01 České Heřmanice